środa, 24 sierpnia 2011

ooh!Andy - idea


ooh!Andy to nowy e-butik z designerską biżuterią, ubraniami oraz dodatkami.

Inspiracją był Andy Warhol, stąd też pomysł na logo i znak marki ooh!Andy „bantofel”, nawiązujący do słynnego banana z okładki Velvet Underground. Lubimy POP i kochamy ART, stawiamy na piedestale ubrania i biżuterię, które mają prosty przekaz, ale efektowny design. Są oryginalne, czasem bardzo odważne. Lubimy też symbole, bo z jednej strony pozwalają wyrazić samych siebie, z drugiej pozostawiają szerokie pole do interpretacji.
W ooh!Andy prezentujemy rzeczy nietuzinkowe, nieszablonowe, niespotykane w witrynach sklepów galerii handlowych. Nie interesują nas produkty masowe wyrabiane w fabrykach. Wybieramy dzieła młodych, wyjątkowo kreatywnych projektantów, które pochodzą z wyselekcjonowanych manufaktur. Większość rzeczy jest przygotowywana ręcznie z ogromną dbałością o szczegóły. Część projektów dostępna jest wyłącznie na zamówienie.

Planujemy współpracę z markami z różnych zakątków świata. Na początek zaczynamy od dwóch: Hey Pilgrim! i Mafia. Obie marki pochodzą z  Bangkoku i można je znaleźć w butikach od Barcelony po Tel Aviv.Teraz wybrane projekty tych marek dostępne są również w Polsce dzięki ooh!Andy.

ooh!Andy to marka stworzona przez Paulinę Górską, dziennikarkę, redaktorkę i project managera (związana m.in. z tytułami Twój Styl, Rzeczpospolita, Życie Warszawy, zyciewarszawy.pl). Stworzyła i zarządzała serwisem warszawianki.pl. Dobry design i moda jest tym, co powoduje u niej wzrost adrenaliny. Interesuje się też zagadnieniem rozprzestrzeniania trendów i zarządzaniem projektami w internecie, prowadzi autorskie zajęcia na Wydziale Socjologii UMK.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz